עולם השיער
מייבש שיער - על היתרונות של המוצר הנפלא

אין ספק כי מייבש שיער איכותי הוא כלי עיצוב שיער נהדר ופופולרי במיוחד בקרב אנשים שמעצבים את השיער שלהם באופן עצמאי בבית. עבור אנשים בעלי שיער קצר, ניתן לבחור בכל מייבש שיער כזה או אחר כדי לעצב את השיער בסגנונות שונים. אולם כאשר משתמשים במייבש שיער לצורך עיצוב של שיער ארוך או עבה במיוחד, יש לבחור במייבש שיער ספציפי יותר. לכן, טרם אתם בוחרים מייבש שיער לעיצוב שיער ארוך יש לבדוק את ההספק ואת התכונות של מייבש השיער כדי להתאים אותו לצרכים שלכם. שימוש במייבש שיער לצורך ייבוש של שיער מתולתל פחות מזיק מאשר ייבוש שיער באופן טבעי. כאשר מייבשים את השיער בצורה טבעית על ידי האוויר, זה אורך זמן רב מאוד, כתוצאה מכך המים שנמצאים על השיער גורמים לשכבה החיצונית שלו להתנפח, להישבר ובשל כך השיער נפגע. מייבש שיער הוא מוצר בעל יתרונות רבים ומגוונים, במאמר זה ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לחלק מן היתרונות הבולטים ביותר של מייבשי שיער. 

מייבש שיער חוסך לכם זמן

נניח כי אתם מאחרים לאירוע חשוב או אפילו למקום העבודה שלכם והשיער שלכם רטוב אחרי מקלחת, מה תעשו? האם אתם תמתינו עד שהשיער שלך יתייבש מעצמו? זה יגזול לכם זמן רב מאוד, אפילו למעלה משעה אם השיער שלכם ארוך ובריא. הפתרון הטוב ביותר למצבים מן הסוג הזה הוא שימוש במייבש שיער. לא רק שהשימוש בו מקצר את זמן ייבוש השיער בצורה משמעותית מאוד, מה גם השיער שלכם יתייבש בצורה מוחלטת. כך ישאר לכם זמן רב יותר לדברים חשובים אחרים – כמו איפור או בחירת לבוש. 

חיסכון משמעותי בהוצאות

אחד היתרונות הבולטים ביותר של מייבש השיער הוא שהוא חוסך בהוצאות הנוגעות לעיצוב שיער. זה מובן מאליו שכאשר אתם לא פוגשים את מעצב השיער שלכם הדבר אומר כי אינכם צריכים להוציא כסף על ניסיונות חדשים לעיצוב השיער שלכם. השקעה במייבש שיער איכותי ללא כל ספק מהווה תחלופה חסכונית בכסף לכל מי שאוהב לערוך שינויים במראה השיער שלו. 

עוזר לעצב את השיער בקלות

לא ניתן להתווכח עם העובדה כי תסרוקת נאה מושכת אנשים רבים, לכל אחד מאיתנו יש את הרצון לגוון ולבחור בתסרוקת ייחודית לעיתים. על ידי שימוש במייבש שיער ניתן לעצב את השיער בצורה קלה ופשוטה. העלאת הטמפרטורה במייבש השיער במסגרת עיצוב שיער מתולתל מאפשרת לעצב את השיער במגוון צורות שונות. 

מייבש שיער עוזר למנוע נזקים

הסיכויים של שיער רטוב להינזק ולהיסדק הם הרבה יותר גבוהים לעומת שיער יבש. באמצעות מייבש שיער ניתן למנוע את הנזקים הללו על ידי ייבוש יעיל ומהיר של השיער לאחר שטיפתו. על ידי ייבוש מהיר של השיער באמצעות מייבש שיער ניתן למנוע קשרי מימן אשר מובילים לשבירה ופיצול של קצוות השיער. 

קבלת תוצאות מהירות במיוחד

את התוצאה של שיער מסודר ויבש אתם יכולים להשיג במהירות הרבה יותר גבוהה על ידי שימוש במייבש שיער. אתם לא צריכים לחכות זמן רב עד שהשיער שלכם יתייבש כדי לסדר אותו. 

שליטה ברמות החום

כאשר אתם משתמשים במייבש שיער אתם יכולים לשלוט בכמות החום וברמת החום אותן מפיק מייבש השיער. באופן הזה אתם יכולים למנוע ייבוש יותר שעשוי לגרום נזק לשיער. בנוסף על כך, אתם יכולים להתאים את כמות החום לסוג השיער – בין אם מדובר בשיער עדין ובין אם מדובר בשיער עבה. 

מתאים גם לבעלי חיים

מייבש שיער הינו מכשיר ידידותי גם לבעלי חיים, הוא יכול לסייע ביעילות רבה לשמור על הפרווה הנהדרת של חיות המחמד שלכם. מייבשי שיער יספקו לחיות המחמד שלכם חלופה חמה ומפנקת לייבוש הפרווה שלהם. מייבשי שיער יעזרו לכם לייבש את הפרווה של חיית המחמד שלכם ולהעניק לה תחושה נעימה ורכה.חשוב לזכור להגדיר את רמת החום לרמה הנמוכה ביותר ולשמור על מרחק מתאים מחיית המחמד שלכם. 

כיצד להשתמש במייבש שיער?

אף על פי שמייבש שיער נראה כמו מכשיר פחות מורכב לשימוש, עדיין חשוב להבין כיצד יש להשתמש בו על מנת להפוך את השימוש לפשוט וקל יותר. כעת נציג בפניכם את השלבים העיקריים לשימוש במייבש שיער:

  • טרם אתם מתחילים להשתמש במייבש שיער, וודאו כי השיער שלכם נקי משאריות של שמנים, ג’ל או כל תכשיר עיצוב כזה או אחר. הקפידו למרוח תכשיר הגנה נגד חום על השיער הרטוב שלכם מהקצוות ועד לסופו טרם אתם חושפים אותו לחום. 
  • הגדירו את מייבש השיער לרמת החום המתאימה ובחרו בפייה המתאימה בהתאם לצרכים שלכם. חשוב להפעיל את מייבש השיער בטמפרטורה בינונית ולא גבוהה מדי על מנת למנוע נזקים ו/או כוויות. מומלץ להתחיל בטמפרטורה נמוכה ולהעלות בהדרגה אם יש צורך בכך. יש להרחיק את הפייה של מייבש השיער משורשי השיער והקרקפת כ-15 ס”מ לפחות על מנת למנוע כוויות. 
  • הניעו את מייבש השיער בתנועות איטיות ועדינות, שמרו על מרחק של כ-15 ס”מ לפחות מהשיער. חשוב מאוד לא להתמקד על נקודה אחת בשיער למעלה מ-5 שניות. וודאו כי כל שטח השיער שלכם מקבל טיפול אחיד, ייבשו שכבה אחרי שכבה עד לקבלת שיער יבש לחלוטין. 
  • לאחר שאתם מסיימים לייבש את השיער, אנו ממליצים לכם להעביר את האצבעות שלכם בזהירות ובעדינות דרך השיער כדי לוודא שלא נותרו קשרים. אתם יכולים להשתמש במסרק רחב שיניים על מנת לפרום את השיער ולהסיר שאריות אחרונות של לחות. 
  • כאשר אתם מסיימים להשתמש במייבש השיער חשוב לכבות אותו ולנקות את פיית האוויר משאריות של שיער על ידי שימוש במברשת ניקוי. אם אתם מעוניינים לשמור על מייבש השיער שלכם לאורך זמן רב, חשוב לעקוב אחר הוראות האחזקה של היצרן ולנקות אותו באופן קבוע. 

כיצד ניתן לבחור מייבש שיער מתאים לצרכים שלי?

כאשר אתם בוחרים מייבש שיער חדש, ישנם פרמטרים שונים אליהם חשוב להתייחס כדי להבטיח שמייבש השיער בו אתם בוחרים יתאים לצרכים השונים שלכם. כעת נציג בפניכם חלק מהפרמטרים החשובים ביותר אליהם יש להתייחס:

  • הספק – כאשר אנו מדברים על הספק של מייבש שיער אנחנו למעשה מדברים על הפרמטר שקובע את העוצמה של מייבש השיער. מייבש שיער בעל הספק גבוה יותר ייבש את השיער שלכם במהירות רבה יותר, אולם באותה נשימה הוא עשוי לגרום יותר נזק לשיער שלכם. 
  • אפשרויות חום – מייבשי שיער ברמת איכות גבוהה צריכים להיות בעלי אפשרויות חום שונות אשר מעניקות לכם את האפשרות להתאים את רמות החום לשיער ולצרכים הספציפיים שלכם. אנשים להם יש שיער דק יחסית או שמא שיער פגום, יזדקקו לרמות חום נמוכות יותר על מנת לייבש את השיער שלהם. מן הצד השני, אנשים להם יש שיער גס או עבר יותר יזדקקו לרמות חום גבוהות יותר על מנת לייבש את השיער שלהם. 

סל קניות

0
image/svg+xml

No products in the cart.

המשך קניה
דילוג לתוכן