עולם השיער
החלקה יפנית - יתרונות וחסרונות

כאשר אנו מדברים על החלקה יפנית אנחנו למעשה מדברים על טיפול להחלקת שיער קבועה שבמסגרתו משתמשים בתמיסה כימית על מנת לפרק את הקשרים הקיימים בשיער, מה שמאפשר את החלקתו. בדרך כלל החלקה יפנית מתאימה אך ורק לאנשים שלא ביצעו טיפולים כימיים לשיער שלהם בעבר. אף על פי שהחלקה יפנית נחשבת לשיטת טיפול פופולרית במיוחד אשר מביאה עימה לא מעט יתרונות, מדובר בתהליך כימי לו יש גם חסרונות. 

במאמר זה תוכלו למצוא מידע בנוגע ליתרונות ולחסרונות השונים של החלקה יפנית, כמו כן בהמשך המאמר תוכלו למצוא מידע בנוגע לנקודות חשובות אליהן חשוב להתייחס טרם אתם מבצעים החלקה יפנית לשיער שלכם.

מהם היתרונות של החלקה יפנית?

טיפולי החלקה יפנית נחשבים לפופולריים כל כך בכל רחבי העולם הודות ליתרונות השונים שהם מביאים עימם. ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לחלק מן היתרונות הבולטים ביותר של טיפול החלקה יפנית:

  • תוצאות ארוכות טווח – החלקה יפנית יכולה להחזיק מעמד שישה חודשים ואף יותר, זה תלוי בסוג השיער שלכם ובהשקעה שלכם בטיפול בו. 
  • מפחית קרזול – החלקה יפנית יכולה לסייע לכם להפחית קרזול בשיער, כמו כן החלקה יפנית מקלה על ניהול השיער. 
  • שיער חלק ומבריק – החלקה יפנית תהפוך את השיער שלכם לחלק ומבריק. 
  • תשכחו מעיצוב שיער עם חום – אחרי שתבצעו החלקה יפנית לשיער שלכם, אתם תוכלו לצאת מהבית עם שיער חלק מבלי להחליק את השיער באמצעות חום. 

מהם החסרונות של החלקה יפנית?

למרות היתרונות והפופולריות של החלקה יפנית, מדובר בשיטת טיפול הכוללת גם חסרונות שונים. ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לחלק מן החסרונות הבולטים ביותר של טיפולי החלקה יפנית:

  • נזק לשיער – טיפול החלקה יפנית עלול לפגוע בשיער שלכם, במיוחד אם מדובר בשיער פגום. 
  • עלות – טיפולי החלקה יפנית יכולים להיות יקרים, בדרך כלל המחיר נע בין 1,000 שקלים ל-3,000 שקלים. 
  • לא מתאימה לכולם – החלקה יפנית אינה מתאימה לכל אחד. אם יש לכם שיער דק במיוחד או שמא שיער פגום, יכול להיות שהחלקה יפנית לא תהיה בחירה טובה עבורכם. 

מה חשוב לבדוק ולדעת לפני שמבצעים החלקה יפנית?

טרם אתם ניגשים לבצע החלקה יפנית לשיער שלכם, אנו ממליצים לכם להתייחס לנקודות הבאות שנציג בפניכם. 

  • התייעצו עם מעצב השיער שלכם – לפני שאתם מבצעים טיפול החלקה יפנית לשיער שלכם, אנו ממליצים לכם להתייעץ עם מעצב השיער שלכם בנוגע לסוג השיער שלכם ולציפיות שלכם מהטיפול. מעצב השיער יסביר לכם האם החלקה יפנית מתאימה לכם ומה הסיכונים והיתרונות הכרוכים בטיפול. כמו כן, מעצב השיער שלכם יעריך את סוג השיער שלכם ויוכל לספק לכם הערכה די מדויקת בנוגע לעלות הטיפול ובנוגע לתוצאות שיתקבלו לאחר הטיפול. 
  • בצעו את המחקר שלכם – לפני שאתם מבצעים טיפול החלקה יפנית, אנו ממליצים לכם לערוך מחקר ולחפש אחר מספרה מכובדת שמשתמשת במוצרים באיכות גבוהה. אנו ממליצים לכם לחפש אחר ביקורות בנוגע לכל מספרה בה אתם מתעניינים, כך ההחלטה שלכם תהיה מושכלת יותר. 
  • שינוי בגוון השיער – טיפולי החלקה יפנית יכולים להבהיר מעט את צבע השיער שלכם, כך שאם אתם בעלי שיער כהה, אנו ממליצים לכם לקחת בחשבון כי קיים סיכוי שגוון השיער שלכם יהיה בהיר יותר לאחר הטיפול. 
  • אורח החיים שלכם – אם אורח החיים שלכם פעיל מאוד ובמיוחד אם אתם נוהגים לשחות לעיתים קרובות, יכול להיות שהחלקה יפנית לא תהיה הבחירה הטובה ביותר עבורכם. טיפולי החלקה יפנית יכולים להפוך את השיער שלכם לרגיש יותר לשבירה, לכן יהיה עליכם לטפל בשיער שלכם יותר ממה שנהגתם לטפל בו בעבר במידה ותבחרו לעבור טיפול החלקה יפנית. 

אין ספק כי החלקה יפנית יכולה להיות דרך מצויינת להשיג שיער חלק, ישר ומבריק. אך למרות זאת, חשוב מאוד להתייחס לסיכונים ולנזקים הפוטנציאליים טרם אתם מחליטים לגשת לטיפול. על ידי התחשבות בכל הגורמים השונים שציינו בפניכם אתם תוכלו לקבל החלטה מושכלת. 

טיפים לבחירת מספרה מקצועית ואיכותית

אנשים רבים תוהים לעצמם כיצד הם יכולים לדעת האם המספרה בה הם בחרו היא אכן מספרה מקצועית ואיכותית. אם אתם חלק מאותם אנשים אין לכם סיבה לדאוג, בפסקה זו נציג בפניכם טיפים שיעזרו לכם לבחור במספרה מקצועית ואיכותית. 

  • התייעצו עם משפחה וחברים – במידה ואתם מכירים מישהו שעבר טיפול החלקה יפנית בעבר והיה מרוצה ממנו, בקשו ממנו להמליץ לכם על המקום בו הוא ביצע את ההחלקה. 
  • חפשו אחר מספרה המתמחה בהחלקה יפנית – אם תבחרו במספרה המתמחה בטיפולי החלקה יפנית, אתם תוכלו להיות בטוחים כי אנשי הצוות במקום מחזיקים בניסיון ובהכשרה המתאימה לצורך ביצוע הטיפול בצורה נכונה. 
  • בקרו במספרה לפני ביצוע הטיפול – לפני שאתם מקבלים החלטה לבצע טיפול החלקה יפנית במספרה מסוימת, הגיעו לאותה מספרה באופן אישי על מנת לצפות בתוצאות הטיפול אצל לקוחות אחרים. 
  • בדקו את איכות המוצרים – מומלץ מאוד לוודא כי המספרה בה אתם מעוניינים לעבור טיפול החלקה יפנית משתמשת במוצרים איכותיים שלא יפגעו בשיער שלכם. 

טיפים לטיפול בשיער לאחר החלקה יפנית

  • השתמשו בשמפו ומרכך ללא סולפטים – סולפטים יכולים להסיר מהשיער את השמנים הטבעיים שלו, מה שעשוי להפוך אותו לשביר יותר. 
  • הימנעו מעיצוב שיער באמצעות חום – במידה ואתם חייבים להשתמש בחום על מנת לעצב את השיער שלכם,אנו ממליצים לכם להשתמש בתרסיס נגד חום כדי לצמצם את הסיכויים לנזק עד כמה שניתן. 

סל קניות

0
image/svg+xml

No products in the cart.

המשך קניה
דילוג לתוכן