עולם השיער
מייבש שיער במבינו BAB5510IE בייביליס פרו- Babyliss PRO

כאשר אנו מדברים על מייבש שיער אנחנו למעשה מדברים על מכשיר ידני אשר עושה שימוש באוויר חם לצורך ייבוש השיער. מדובר במכשיר ביתי פופולרי במיוחד אשר משמש אנשים רבים מכל הגילאים לצורך עיצוב ותחזוק השיער שלהם. 

במאמר זה תוכלו למצוא מידע רלוונטי בנוגע ליתרונות השונים של מייבש שיער, טיפים לבחירת מייבש שיער ועוד מידע חיוני נוסף. 

מהם היתרונות של שימוש במייבש שיער?

שימוש במייבש שיער מביא עימו יתרונות רבים ומגוונים. ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לחלק מן היתרונות הבולטים ביותר של שימוש במייבש שיער:

  • מהירות – על ידי שימוש במייבש שיער אתם יכולים לייבש את השיער שלכם בזמן הרבה יותר קצר מהזמן שיקח לכם לייבש אותו באופן טבעי. זה יכול להיות יתרון גדול אם אתם קצרים בזמן או אם יש לכם שיער עבה או מתולתל שתהליך הייבוש שלו אורך זמן רב.
  • עיצוב השיער – אתם יכולים להשתמש במייבש שיער על מנת לעצב את השיער שלכם במגוון דרכים שונות. תוכלו להשתמש במייבש שיער כדי להפוך את השיער שלכם לחלק, כדי להעניק נפח או כדי להפוך את השיער שלכם למתולתל. 
  • שליטה – מייבש שיער יספק לכם יותר שליטה על מראה השיער שלכם. אתם יכולים להשתמש במייבש שיער ולכוון את זרימת האוויר והחום לאזורים ספציפיים בשיער שלכם, באופן הזה אתם יכולים להשיג את מראה השיער בו אתם מעוניינים. 
  • הסרת לחות – שימוש במייבש שיער יכול לסייע לכם להסיר עודף לחות מהשיער שלכם, באופן הזה אתם יכולים למנוע קרזול ושבירה של השיער. 

טיפים לבחירת מייבש שיער

בעת בחירת מייבש שיער, ישנן מספר נקודות חשובות אליהן יש להתייחס על מנת לבחור את מייבש השיער האידיאלי עבורכם. ריכזנו עבורכם מידע בנוגע לחלק מן הנקודות החשובות ביותר אליהן יש להתייחס:

  • הספק – ההספק של מייבש השיער הוא זה אשר קובע את הכוח שלו. ככל שההספק יהיה גבוה יותר, כך מייבש השיער ייבש את השיער שלכם במהירות גבוהה יותר, אך מנגד הוא גם עלול להזיק יותר. טווח ההספק האידיאלי עבור מרבית האנשים נע בין 1,500 וולט ל-2,000 וולט. 
  • הגדרות חום – מייבש שיער איכותי צריך להיות בעל מספר הגדרות חום כך שתוכלו להתאים את רמת החום לשיער שלכם. אנשים בעלי שיער דק או פגום צריכים לייבש את השיער שלהם בחום נמוך יותר, זאת לעומת אנשים בעלי שיער גס או עבה יותר שהשיער שלהם יכול לעמוד בחום גבוה יותר. 
  • הגדרות זרימת אוויר – מייבש שיער איכותי צריך להיות בעל מספר הגדרות זרימת אוויר כך שאתם תוכלו לשלוט בכמות האוויר המופנה אל השיער שלכם. כך תוכלו לעצב את השיער שלכם במגוון דרכים שונות. 
  • סוג גוף החימום – ישנם שלושה סוגים עיקריים של גופי חימום בהם נעשה שימוש במייבשי שיער: קרמי, יוני וטורמלין. 

מייבשי שיער קרמיים ידועים ברמות החום העדינות שלהם, לכן הם אידיאלים לאנשים בעלי שיער דק או פגום. 

מייבשי שיער יונים פולטים יונים שליליים המסייעים להפחית קרזול וחשמל סטטי. 

מייבשי שיער טורמלין משלבים את היתרונות של מייבשי שיער קרמיים ויונים, בשל כך הם נחשבים לבחירה טובה עבור כל סוגי השיער. 

  • אביזרי עזר – ישנם מייבשי שיער מסוימים אשר מגיעים עם אביזרי עזר בהם אתם יכולים להשתמש לצורך עיצוב השיער שלכם בדרכים שונות. אביזרי עזר אלו יכולים לכלול מפזר לשיער מתולתל, מברשת עגולה לעיצוב השיער ועוד. 
  • משקל – המשקל של מייבש השיער הוא קריטי אם אתם מתכננים לעשות בו שימוש לפרקי זמן ארוכים. ככל שמייבש השיער יהיה כבד יותר כך יהיה לכם קשה יותר להחזיק אותו לאורך זמן, בשל כך מומלץ לבחור במייבש שיער קל יחסית. 
  • התייחסו לסוג השיער שלכם בעת הבחירה – במידה ואתם בעלי שיער דק או פגום, אתם תזדקקו למייבש שיער עם הספק נמוך יחסית ועם מגוון הגדרות חום. במידה ואתם בעלי שיער עבה או גס, אתם יכולים לבחור מייבש שיער עם הספק גבוה יותר ועם מגוון רחב יותר של הגדרות חום. 
  • קראו ביקורות – טרם אתם רוכשים מייבש לשיער, אנו ממליצים לכם לקרוא ביקורות קודמות מאנשים שכבר השתמשו במייבש השיער אותו אתם מעוניינים לרכוש. כך הבחירה שלכם תהיה מושכלת יותר, אתם תכירו בצורה טובה יותר את הביצועים של מייבש השיער ותבינו האם הוא אכן מתאים לצרכים שלכם. 
  • הגדירו תקציב מראש – המחירים של מייבשי שיער נעים בין מאות שקלים לאלפי שקלים. טרם אתם מתחילים לחפש אחר מייבש לשיער, הגדירו תקציב מקסימלי ואל תחרגו ממנו. 

לבסוף, חשוב לקחת בחשבון את המותג של מייבש השיער אותו אתם מעוניינים לרכוש. כיום ישנם מותגים רבים ומוכרים בשוק הישראלי לרבות: קונייר, דייסון, ציקלון ועוד. מותגים אלו מציעים מגוון רחב של מייבשי שיער בהם ניתן לבחור, כך שבטוח תוכלו למצוא את מייבש השיער שמתאים לכם. 

סוף דבר

בחירת מייבש שיער יכולה להיות משימה לא פשוטה, לכן אנו ממליצים לכם לערוך מחקר מקדים כדי שתוכלו למצוא את מייבש השיער האידיאלי עבורכם. התייחסו לטיפים השונים שהצגנו בפניכם במאמר זה, כך תוכלו לבצע בחירה מושכלת ותוכלו להיות בטוחים כי בחרתם נכון. 

סל קניות

0
image/svg+xml

No products in the cart.

המשך קניה
דילוג לתוכן